در راستای ارتقای کیفیت تعامل با مراجعان و افزایش آرامش در محیط مراکز جامع خدمات سلامت، کارگاه آموزشی «مدیریت خشم» ویژه پرسنل پذیرش، در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۴ در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس،
در راستای ارتقای کیفیت تعامل با مراجعان و افزایش آرامش در محیط مراکز جامع خدمات سلامت، و با توجه به نقش مؤثر مسئولان پذیرش بهعنوان نخستین نقطه تماس مردم با ساختار سلامت و حجم بالای کاری این پرسنل، کارگاه آموزشی «مدیریت خشم» ویژه پرسنل پذیرش، در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۴ در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس برگزار شد.
در این کارگاه که با محوریت ارتقای مهارتهای ارتباطی، شناسایی موقعیتهای تنشزا و یادگیری روشهای عملی مدیریت هیجان برگزار گردید، مباحثی از جمله عوامل محرک خشم در محیط کاری، تأثیر خشم بر سلامت فردی و سازمانی، سبکهای مدیریت خشم و اصول ارتباط مؤثر مطرح شد.
همچنین ضمن ارائه راهکارهای علمی و کاربردی مدیریت خشم، بر اهمیت شناخت هیجانات و تقویت مهارتهای ارتباطی تأکید شد و در پایان، روشهای آرامسازی بهصورت عملی به شرکتکنندگان آموزش داده شد./انتها پیام/