فرماندار قدس در نشست شورای اداری شهرستان گفت: تمامی دستگاههای اجرائی حتی سازمانهای وابسته به شهرداری بایستی تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به اعلام برنامهریزیهای محوری فعالیتها و اقدامات پیش رو در سال آتی اقدام نمایند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، آخرین نشست شورای اداری شهرستان در سال ۱۴۰۲ به ریاست وحید گلیکانی فرماندار قدس و با حضور حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین امیری وحید از قم، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار و روسای دستگاههای اجرائی در مصلی نماز جمعه برگزار شد.
گلیکانی در این نشست بیان کرد: در سالی که گذشت علیرغم خوابهایی که دشمن برای ایران اسلامی دیده بود، شاهد پیشرفت نظام در عرصههای مختلف خصوصا حوزه بینالمللی بودیم، همچنین در اسفندماه نیز مشارکت مردم در امر انتخابات بیانگر تعبیر نشدن توطئههای دشمنان است.
وی با بیان اینکه یکی از اقدامات صورت گرفته جهت کاهش بار ترافیکی شهرستان نصب پایش تصویری است، افزود: از زمان استقرار دولت سیزدهم در شهرستان با همکاری مجموعه مدیریت شهری و دیگر دستگاهها شاهد افتتاح و کلنگزنی پروژههای مختلف زیرساختی در سطح شهرستان بودیم که این بیانگر عزم جدی مسئولین در راستای افزایش سرانه ها و بهبود زیرساخت ها ضمن توجه جدی به اتمام پروژههای نیمه تمام است.
فرماندار شهرستان قدس با اشاره به مشکل آب شهرستان ادامه داد: یکی از اقدامات صورت گرفته برخلاف سنوات گذشته ساماندهی دستفروشان در ۳ نقطه از شهرستان میباشد که نقش موثری را در کنترل ترافیک شهرستان در این ایام ایفا کرده است.
مقام عالی دولت در شهرستان قدس گفت: همه ما به عنوان نماینده حاکمیت در شهرستان مشغول به فعالیت هستیم بنابراین نبایست با نگاه صنفی در جهت رفع مشکلات شهروندان فعالیت کرد زیرا این نوع فعالیت قطعا ایمان و امیدی که مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی) بر آن تاکید دارند را در پی خواهد داشت و بایستی به عنوان یک ید واحد در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان فعالیت کرد.
گلیکانی در پایان از کسب رتبه اول شهرستان در حوزه سامانه رصد و اشتغال خبرداد و تصریح کرد: تمامی دستگاههای اجرائی شهرستان حتی سازمانهای وابسته به شهرداری بایستی تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به اعلام برنامهریزیهای محوری فعالیتها و اقدامات پیش رو در سال آتی اقدام نمایند زیرا بایستی افق فعالیت ادارات در شهرستان مشخص باشد.
/انتهای پیام/