پنجشنبه 20 شهريور 1404
تاریخ : پنجشنبه 21 تير 1403
کد 10902

فرماندار قدس؛

توجه به مقوله برندسازی و بازاریابی/ محوریت فعالیت این اجلاس نوسازی، نوآوری و هوشمندسازی مجموعه است

فرماندار قدس ضمن تاکید بر توجه به مقوله برندسازی و بازاریابی گفت: محوریت فعالیت این اجلاس نوسازی، نوآوری و هوشمندسازی مجموعه است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، اولین اجلاس مدیریت کسب‌و‌کار و کارآفرینی در شهرستان با حضور وحید گلی‌کانی فرماندار قدس، امیر عذیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، افشاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، پالیز رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، طاعتی رئیس جمعیت هلال احمر، جمعی از هنرمندان غرب استان و دیگر مسئولین برگزار شد.


گلی‌کانی در این مراسم بیان کرد: یکی از موضوعات حائز اهمیت در این حوزه، مقوله برندسازی و بازاریابی است، تولید کنندگان بسیاری وجود دارند که به دلیل نپرداختن به مبحث برندسازی در بازار فروش با شکست‌هایی مواجه شدند بنابراین این اجلاس مدیریتی با محوریت نوسازی، نوآوری و هوشمندسازی مجموعه برگزار شده ‎‎که نیازمند توجه به بسترهای مختلف فروش الکترونیکی نیز است

وی افزود: یکی از اقدامات حمایتی دولت سیزدهم، طرح بانوک وزارت کشور بود که به صورت پایلوت در شهرستان قدس به جهت نوع عملکرد موجود اجرا شد که هدف‌گذاری این طرح نیز تا حدودی موفق بود بنابراین سیر فعالیت این اجلاس نیز بایستی با در نظر گرفتن راستی‌آزمایی‌های گذشته بر ارتقاء فعالیت هنرمندان باشد.

فرماندار شهرستان قدس با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم در این حوزه حمایتی بوده، ادامه داد: در شهرستان قدس به جهت وجود این نگاه حمایتی نسبت به ثبت دومین انجمن صنایع‌دستی کشور بعد از شهر اصفهان اقدام گردید و این امر منجر به شناسایی ظرفیت‌های شهرستان در حوزه صنایع‌دستی و آشنایی این قشر از جامعه با یکدیگر شد.

مقام عالی دولت در شهر ستان قدس گفت: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بحث بیمه عشایری روستایی است که حدود 530نفر از هنرمندان صنایع دستی شهرستان برای اولین بار تحت حمایت این بیمه قرار گرفتند بنابراین هدف‌گذاری ما در این حوزه بایستی توسعه صنایع‌دستی شهرستان باشد.

گلی‌کانی عنوان کرد: حمام قدیمی شهرستان که از قدمت چندین ساله برخوردار است طی مصوبه شورای فرهنگ عمومی به نمایشگاهی از دستاوردهای هنرمندان شهرقدسی تبدیل شده که بایستی تنوع بخشی و تبلیغات آن را که به نوعی معرفی ظرفیت‌های شهرستان است را مجموعه میراث فرهنگی و دیگر ادارات متولی در دستور کار قرار دهند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که امروز بسیار مورد توجه است بازار فروش دیجیتالی می‌باشد، همچنین استفاده از طرح‌های ایرانی-اسلامی بایستی مورد توجه  هنرمندان قرار گیرد تا بلکه نسبت به اشاعه و آشنایی جوانان با فرهنگ این کشور اقدام شود.

/انتهای پیام/
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 21 تير 1403
  • توسط حدیث سهیلی/ادمین فرمانداری قدس
  • تعداد بازدید 4
  • تایید شده
  • در 1403/04/21
  • ساعت 10:51
Aa