معاون فرماندار قدس گفت: وضعیت خدمات دهی پیمانکاران سرویس های مدارس در سال گذشته بررسی و نواقص آن در سال تحصیلی آتی رفع شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، سومین نشست شورای هماهنگی حملونقل و ترافیک شهرستان به ریاست فرهاد محمدجانی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری قدس و با حضور مسئولین دستگاههای اجرائی مرتبط در سالن جلسات شهید شاهبوداغیان فرمانداری برگزار شد.
محمدجانی در این نشست بیان کرد: به شروع سال تحصیلی جدید نزدیک میشویم و یکی از موضوعاتی که بایستی در این ایام هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود، چگونگی خدمات دهی پیمانکاران سرویس های مدارس است تا از ایجاد نارضایتی جلوگیری شود.
معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری قدس تصریح کرد: وضعیت خدمات دهی پیمانکاران سرویس های مدارس در سال گذشته از انجمن اولیا و مربیان آموزش و پروش بررسی خواهد شد تا نواقص در سال تحصیلی آتی رفع شود و تاکید ما بر لزوم رفع معایب معابر و علائم ترافیکی پیرامون مدارس شهرستان و اجرای سریع طرحهای تاییده شده ترافیکی قبل از بازگشایی مدارس است.
/انتهای پیام/