فرماندار قدس در نشست با مسئولین روابط عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی با تأکید بر تحول در شیوههای اطلاعرسانی گفت: روابط عمومی امروز باید با روایتگری هنرمندانه، ایجاد پیوند عاطفی و پیشدستی خبری، تصویر واقعی از اقدامات دستگاهها ارائه دهد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، علیرضا فاتحینژاد در این نشست که به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با بیان اینکه واحد روابط عمومی صرفا یک واحد تبلیغاتی نیست، گفت: انعکاس هنرمندانه اقدامات، روایتگری سریع و بهنگام، ایجاد پیوند موثر با مردم، مدیریت افکار عمومی و بحرانها، چهار مأموریت کلیدی روابط عمومیهاست.
وی با تاکید بر اثربخشی فعالیت روابط عمومیها ادامه داد: مردم به دنبال داستانهایی هستند که زندگیشان را لمس کند و گاهی یک کلیپ ۶۰ ثانیهای از اتمام پروژه، از دهها گزارش مکتوب اثرگذارتر است.
فرماندار قدس ضمن تاکید بر ارتقای روابط عمومیها بیان کرد: تشکیل بانک اطلاعات خبرنگاران شهرستان، راهاندازی کانالهای رسمی اطلاعرسانی در پیامرسانهای داخلی، ایجاد شبکه مردمی گزارشگر با استفاده از شهروندان داوطلب و برگزاری دورههای آموزشی فصلی در حوزههای تخصصی از جمله راهکارهای پیشنهادی برای ارتقای روابط عمومیها میباشد.
فاتحینژاد در پایان با اشاره به ضعفهای موجود خاطرنشان کرد: مدیران جایگاه واقعی روابط عمومی را با تأمین امکانات سختافزاری و نرمافزاری تقویت کنند.
/انتهای پیام/