کمیته مدیریت تبلیغات مجموعه مدیریت شهری به ریاست شهردار قدس و با حضور رئیس سازمان فرهنگی ورزشی، رئیس اداره زیباسازی و مدیر روابط عمومی شهرداری، با هدف وحدت رویه، صرفهجویی در هزینهها، بازدهی مضاعف و... در تبلیغات محیطی و اکران شهری در مناسبتهای ملی و مذهبی برگزار شد.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بینالملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، شهلی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع فضاسازی محیط شهری در مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی، گفت: شهر جایگاه ظهور و تبلور مفاهیم جامعه مدنی است که یکی از اصلیترین عناصر و مؤلفههای تبلور این مفاهیم، فضاهای شهری است.
شهردار قدس تصریح کرد: با توجه به وجود مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی و ضرورت گرامیداشت این ایام، لازم است برنامهریزی مدونی در راستای حفظ ارزشهای اسلامی و انقلابی انجام پذیرد.
در ادامه سعید ابریمن، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و دبیر کمیته مدیریت تبلیغات مجموعه مدیریت شهری قدس نیز گفت: یکی از وظایف مهم مدیریت شهری همزمان با مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی تبلیغات محیطی و اکران شهری به صورت گسترده در سراسر شهر است که توسط سازمان فرهنگی و ورزشی، اداره زیباسازی و روابط عمومی شهرداری قدس صورت میگیرد.
وی افزود: حسب دستورات مهندس شهلی شهردار قدس مبنی بر وحدت رویه، صرفهجویی در هزینهها، بازدهی مضاعف در تبلیغات محیطی و اکران شهری، کمیته مدیریت تبلیغات با هدف ایجاد تغییرات جدید در تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری تشکیل شد.
ابریمن عنوان کرد: در این جلسه با رهنمودهای مهندس شهلی شهردار قدس برنامهریزیهای لازم جهت هماهنگی بیشتر جهت اجرای تبلیغات محیطی و اکران شهری در مناسبتهای ملی و مذهبی در شهر بین سازمان فرهنگی، اداره زیباسازی و روابط عمومی شهرداری قدس انجام شد.